tisdag 27 november 2012

Julkort

Var på Scrapfabrikens Falköpingsträff i helgen. Fick gjort några saker som jag kommer att blogga om.
Det första jag gjorde var ett julkort till utmaningen där man inte fick använda rött eller grönt. Jag valde därför att göra mitt kort blått och vitt. Tomten är färglagd med Copics. Runt motivet har jag Stickles Platinum. Vid blommorna har jag stansat ut bruna blad. Diesen är en Magnoliadies som jag köpte på träffen.




Detta var till en tävling där första pris gick till den som hade fått flest röster från deltagarna och sedan lottades det ut flera vinste oxå. Va förvånad jag blev när jag blev framröstad till förstapristagare och vann hela 16 magnoliastämplar från årets kollektion. De flesta var från julkollektionen. Väldigt generöst pris.

Ha en bra dag!

Kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar