söndag 17 juni 2012

Ett kort till en nygift kollega.

Detta kortet var egentligen svårt att göra då personen ska sluta hos oss pga att hon ska ha barn men samtidigt har hon nyligen gift sig. Efter lite konfererande kollegor emellan ville vi ändå uppmärksamma giftemålet då vi kan uppmärksamma bebisen när den kommit. Jag visste att färgerna på bröllopet var champagne och gammelrosa men jag tycker det är svårt att veta vad andra menar med dessa färger.


 Fick en bit papper från min syster som det stod en massa kärleksord på. Det var lite åt det champagniga hållet med rosa blommor. Texten är utskriven på datorn och det är en bit av sången Det vakraste som Cicilia Vennersten sjunger. Namnen är utstansade och sedan glacade för att få lite effekt.Swirlen heter Fanciful Flourish från Cheery Lynn Designs. Blandade blommor, ringa och halvstenar som dekoration. Tyvärr fick jag ta kortet med min mobil och därför är inte så bra.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar